“Od ideje do STEM vještina u školama” – završna svečanost
Na završnoj svečanosti u organizaciji Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije predstavljeni su rezultati i projekti u u okviru programa Lokalni razvoj i smanjenje siromaštva. U sklopu navedenog programa sudjelovao je i projekt "Od ideje do STEM...
DAN DOBRIH DJELA STROŠINCI
Dan dobrih djela Good Deeds Day obilježene je i u mjestu Strošinci u Vukovarsko-srijemskoj županiji gdje su učenici OŠ Josip Kozarac, PŠ Strošinci sudjelovali u čišćenju dječjih igrališta i parka u središtu sela. Tijekom ovog tjedna posadili su i sadnicu lipe ispred...
Živim život bez nasilja
2. i 3. travnja učenici od 5.-8. razreda imali su priliku slušati predavanje policijske službenice, Svjetlane Kovanović naziva "Živim život bez nasilja". Učenici su morali nasilje prepoznati i saznati koja su njihova prava i obveze u takvim situacijama. Ova edukacija...
Mi u medijima – veliki članak u 24sata
Iako smo mala škola, možemo se pohvaliti velikim projektima. O tim projektima je pisao i 24sata te članak možete pročitati na ovoj poveznici: https://www.24sata.hr/news/nastavnica-donosi-promjenu-do-prvoga-grada-je-35-km-ali-u-ovoj-maloj-skoli-rade-cuda-1042171
Svjetski dan svjesnosti o autizmu
Danas, 02.04.2025. godine smo obilježili Svjetski dan svjesnosti o autizmu. Posjetile su nas Lara i mama Martina Vidaković. Lara je sestra naših učenica. Naučili smo što je to autizam, ali i kako nas obogaćuje različitost osoba oko nas. Učenici su sa zanimanjem...
Obilježavanje Mjeseca žena
Uz mentorstvo naše knjižničarke Kate Petrović, učenici su sudjelovali u raznim aktivnostima koje su slavile postignuća žena kroz povijest.
Važne obavijesti
Raspored zvonjenja

Raspored informacija
Poštovani roditelji, u ovom dokumentu pronaći ćete termine kada možete doći na razgovor u školu sa razrednicima i ostalim učiteljima. Na to imate pravo i pozivamo vas na suradnju i aktivno uključivanje u razgovore o dobrobiti Vaše djece.
Kontrola ulaska i izlaska iz prostorija škole
MINISTARSTVO znanosti, obrazovanja i mladih donijelo je Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama koji je izrađen s ciljem osiguravanja veće sigurnosti u školskim ustanovama, odnosno osnovnim školama, srednjim školama i učeničkim domovima, zaštite učenika i svih radnika u školskim ustanovama te prevencije mogućih situacija povećanog rizika.
- Zaključavanje svih ulaza tijekom radnog vremena uz strožu kontrolu pristupa.
- Sigurnosni pregledi učenika i posjetitelja (odjeća, torbe i dr.) kao obvezna mjera.
- Identifikacija posjetitelja putem dokumenata s fotografijom.
- Strože procedure za roditelje – najava dolaska i pridržavanje rasporeda.
- Formiranje sigurnosnih timova u školama radi kontinuirane procjene i nadzora sigurnosnih mjera.
- Suradnja s policijom i drugim tijelima radi pravovremenog prepoznavanja i rješavanja prijetnji.
Proces obrazovanja
organizirani pedagoški proces stjecanja znanja i razvijanja spoznaje. Društveno se organizira u zakonom utemeljenim obrazovnim ustanovama koje ostvaruju planove i programe obrazovanja. Prema dobi odgajanika obrazovanje se dijeli na: predškolsko, školsko i obrazovanje odraslih. Primjereno dobnim skupinama, planovima i programima, utvrđuju se sadržaji i trajanje obrazovanja, kojima se osiguravaju obrazovni standardi za svako obrazovno razdoblje.
1. Predškola
predškolski odgoj, formativni proces u razdoblju ranoga djetinjstva, od rođenja do polaska u školu. Predškolski odgoj društveno je i kulturno uvjetovan, a odvija se u obitelji i izvan obitelji, te u ustanovama (jaslice, dječji vrtići, domovi). Osnovni su razvojni čimbenici predškol. odgoja: poticajno društv. okružje, primjerene odgojne metode i postupci, društveno-kult. čimbenici, uloga i status roditelja (obrazovni, društveni, ekonomski, kulturni) te ustroj i kurikularni pristupi u predškol. ustanovama. Predškolski odgoj odvija se u razdoblju intenzivna rasta i razvoja djeteta, a u skladu s dostignutim razvojnim osobinama i funkcijama, tjelesnim, kognitivnim, emocionalnim i društvenim. Igra, učenje i obrazovanje važne su aktivnosti predškol. odgoja, kojima se potiče razvoj društvenih i komunikacijskih vještina i govora djeteta kao dijela pripreme za njegov daljnji odgoj i obrazovanje u školi te postavljaju osnove za razvoj njegove osobnosti.
2. Razredna nastava
organizacijski oblik nastave u nižim razredima osnovne škole u kojima jedan učitelj izvodi većinu nastavnih sadržaja.
3. Predmetna nastava
nastava organizirana po predmetima koji su sastavljeni prema obrazovnim područjima.
4. Kombinirani odjeli
skupina učenika sastavljena iz dva, tri ili četiri razreda uobičajena u školama s malim brojem učenika.
5. Završetak osnovnoškolskog obrazovanja
Nakon uspješno završenih osam razreda, završava osnovnoškolsko obrazovanje.
Za djecu koja su starija od 15 godina, a nisu završila zakonom obveznu osnovnu školu,
postoji sustav osnovnog obrazovanja za odrasle.
Nakon završetka osnovnog obrazovanja, učenici imaju mogućnost nastaviti svoje obrazovanje u srednjoškolskim ustanovama koje nisu obveznoga karaktera.
Naša vizija
Svako dijete ima pravo na neometan rast, razvoj, učenje i obrazovanje. Svatko je u nečemu dobar i može napredovati sukladno svojim sposobnostima. Želimo da naša djeca ostvare svoj pravi potencijal, da napreduju i pomiču granice.
Kako prebroditi ispitni stres
Stres prije ispita je relativno česta pojava. Glavni razlog je taj što provjere znanja nužno nose dozu nesigurnosti, pa se redovito pitamo – jesmo li dovoljno naučili i hoćemo li svoje znanje dobro pokazati?
Upis u prvi razred OŠ
Upisi u osnovne škole se provode elektronskim putem na poveznici:
Više o upisima u prvi razred osnovne škole možete saznati na poveznici “Saznaj više”
Upisi u srednje škole
Sve važne informacije, upute, hodogram i priručnici vezani za upise u srednje škole.
Dodatne mogućnosti za roditelje vezane za obrazovanje svoje djece možete pronaći putem E – građani portala na poveznici: