Josip Kozarac - Slavonska šuma (kviz)

Okušaj se povodom rođendana Josipa Kozarca u kratkom kvizu o jednom od najpoznatijih djela književnika čije ime nosi i naša škola.

https://wordwall.net/hr/resource/1195013

Simboli RH (svi razredi)

Koliko točno znate o simbolima koji predstavljaju Lijepu našu?

 

Pregledajte kratku prezentaciju (iako je namijenjena petašima vjerujem kako ćete u njoj pronaći i prisjetiti se što predstavlja našu domovinu i po čemu smo prepoznatljivi).

Nakon što proučite prezentaciju iskušajte se i u samom sadržaju za ponavljanje (kvizu)te provjerite koliko ste upamtili!

https://view.genially.com/5fa7c6f9cb9a580cfa4a71b6/presentation-5-simboli-rh

S. Tomaš, Mali ratni dnevnik (kviz)

Iskušaj svoje znanje i sjećanje o jednom od omiljenih djela šestaša naše škole – Malom ratnom dnevniku.

https://wordwall.net/hr/resource/7718233

Subjektna rečenica - ponavljanje (8. razred)

Pokušajte riješiti kviz priređen za 8. razred u kojem ponavljamo što smo upamtili o subjektnoj rečenici

https://create.kahoot.it/share/subjektna-recenica/b4e38099-0247-4460-b72b-f510827650a4

Medijska kultura - Zagrebačka škola crtanog filma (obrazovni sadržaj)

Nauči (ili ponovi) što znaš o Zagrebačkoj školi crtanog filma i nagrađivanom filmu “Surogat”!

Pisano izražavanje - Kako napisati dobar sastavak trodijelne strukture

Svima vam se bliži pisanje školske zadaće, ponovite što biste trebali znati i čime se voditi prilikom pisanja!

Ako imate problema sa osmišljavanjem sastavka trodijelne strukture (pomoć pri pisanju školske zadaće) kliknite na poveznicu ispod i pogledajte i proučite prezentaciju 

https://view.genially.com/5ea8852cac73420d83b7cf01/presentation-pisanje-sastavka

Hrvatski jezik 8. razred - Nastajanje riječi

Kako nastaju riječi u hrvatskom jeziku – nauči ili ponovi!

Sadržaj je namijenjen učenju ili ponavljanju sadržaja osmog razreda o nastajanju riječi u hrvatskom jeziku

https://view.genially.com/600df4858918840d054e1a34/presentation-8-nastajanje-rijeci

Obilježja soneta - ponavljanje 7. razred

Ponovite osnovna obilježja soneta!

Klikom na poveznicu ispod ponovite i utvrdite što ste naučili o sonetu u 7. razredu.

https://view.genially.com/5ea739812bbd100db055d2ca/interactive-image-sonet-ponavljanje

Primjer dobre prakse - obrada lektire/pročitanog djela (obrazovni sadržaj)

Kako uključiti učenike u aktivnije izlaganje pročitanog sadržaja (primjerice pročitane lektire)?

Na satu je hrvatskoga jezika obrađeno djelo za cjelovito čitanje “Poljubit ću ju uskoro, možda” autora Šime Storića na način koji se pokazao privlačnim i zanimljivim kako učenicima.

U privitku možete pronaći pripravu za izvođenje nastavnoga sata kojem su nazočile ravnateljica i pedagoginja škole, uz samu pripravu nalazi se i rubrika za vrednovanje kao učenje te zadatak koji je podijeljen učenicima kao priprema za sat i aktivnosti na satu.

Poljubit_cu_ju_uskoro,_mozda_(zadatak_za_ucenike)

Obrada_djela_za_cjelovito_citanje_–_Sime_Storic,_Poljubit_cu_ju_uskoro,_mozda

Projekt "A sad - čitam! 2"

Pregledajte kratku prezentaciju o provedenom projektu u kojem su sudjelovali i učenici naše škole!

Klikom na poveznicu u nastavku pregledajte prezentaciju u kojoj možete saznati nešto malo više o tome kako potaknuti druge (i sebe) na čitanje pa ukoliko vam se svidi možete se nagodinu i sami uključiti u projekt.

https://view.genially.com/64a27d25bf273e001bccc565/presentation-a-sad-citam-2-prezentacija-projekta

 

Lektira - F. Molnar, Junaci Pavlove ulice (kviz)

Peti razrede (a i ostali ukoliko želite) iskušajte svoje znanje u kvizu o pročitanom djelu “Junaci Pavlove ulice” 

https://create.kahoot.it/share/djecaci-pavlove-ulice/bc4f305c-49bb-4e32-8b56-341de9bba60e

Primjer dobre prakse - analitička rubrika

Primjer dobre prakse kako koristiti analitičku rubriku (i učenici i učitelji) prilikom izrade ili provjeravanja ostvarenosti razrednog/mjesečnog projekta.

U privitku ove objave možete pronaći zadatak za mjesečni projekt “Moj izum u budućnosti” kao i primjer analitičke rubrike kojom sam zajednički s učenicima provjeravao ostvarenost projekta.

Prezentaciji izuma prilikom prezentiranja ovog projekta nazočila je i pedagoginja škole, a “izume” odn “prototipe izuma” koje su učenici izradili možete još uvijek pogledati u vitrini u učionici Hrvatskoga jezika.

Projekt_Moj_izum_u_buducnosti

Analiticka_rubrika

Glagoli i sadašnjost - kako izreći sadašnjost? (jezik - 5. razred)

Kako izričemo sadašnjost (prezent) koristeći se glagolima i pomoćnim glagolima?

Učenici 5. razreda to su naučili, želiš li i ti? Klikni na poveznicu 

https://view.genially.com/600df4858918840d054e1a34/presentation-8-nastajanje-rijeci

/*** Collapse the mobile menu - WPress Doctor ****/ Skip to content