ETWINNING PROJEKT „WEBUČIONICA 4.0” - projektne aktivnosti tijekom rujna, listopada i studenog
Autor: ADRIJANA ROŽDIJEVAC, 24. 11. 2022.
Učenici 5. i 7. razreda koji pohađaju izvannastavnu aktivnost English Club zajedno s nastavnicom Adrijanom Roždijevac sudjeluju ove školske godine u međunarodnom eTwinning pod nazivom „Webučionica 4.0”.
Učenici 5. i 7. razreda koji pohađaju izvannastavnu aktivnost English Club zajedno s nastavnicom Adrijanom Roždijevac sudjeluju ove školske godine u međunarodnom eTwinning projektu pod nazivom „Webučionica 4.0”. Projekt će trajati cijelu školsku godinu, a u njemu sudjeluje preko 120 škola partnera iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore i Sjeverne Makedonije. Cilj ovog projekta je stjecanja digitalnih znanja i razvoj informatičko-komunikacijskih kompetencija kod učenika, ali i učitelja, te korištenje navedenih znanja u različitim situacijama na nastavi Engleskog jezika.
Učenici su se na početku projekta predstavili projektnim partnerima koristeći Canvu i Bitmoji, a potom su izradili logotipe projekta koristeći The Hoth Logo Maker, TextGiraffe i FlamingText. Glasanjem je za logotip projekta izabran zajednički logo učenica 7. razreda.
Povodom Europskog dana jezika, 26. rujna, učenici su marljivo radili na izradi digitalnog rječnika u aplikaciji Book Creator. Detaljno su istražili sve jezike koji se govore u Europi i naučili izgovarati ove riječi i izraze na različitim europskim jezicima: Bok!, ljubav, prijateljstvo, obitelj, sreća, mir, tolerancija i hvala. Cijeli rječnik možete prelistati na ovoj poveznici https://bit.ly/ExploreEULanguages.
Tijekom listopada učenici su odradili projektne aktivnosti vezane uz dolazak jeseni i obilježavanje Noći vještica (Halloween). Učenici su odradili Autumn Scavenger Hunt gdje su u prirodi tražili obilježja jeseni, koja su imali zadatak uslikati i objaviti na Padletu, a potom na temelju uslikanog izraditi oblake s riječima i foto kolaže u znaku jeseni.
Temu Halloweena smo povezali s Europskim tjednom programranja (EU Code Week) tako što su učenici u digitalnom alatu PixilArt izrađivali strašna čudovišta crtajući ih uz pomoć piksela, a u aplikaciji QuiverVision su crtali izrezbarene bundeve (jack-o'-lanterns) i pretvarali ih u 3D likove uz pomoć proširene stvarnosti.
Za Europski tjedan programiranja smo osmislili i aktivnost izrade e-razglednica iz europskih gradova u Scratchu u kojoj su sudjelovale i ostale škole iz Europe, a naše radove, kao i radove ostalih škola možete pogledati na ovom Padletu https://bit.ly/ScratchEurope2022.
Tijekom studenog, učenici su izrađivali PowerPoint prezentacije o Svi Svetima (All Saints' Day) i kako se taj dan slavi diljem svijeta, a za Dan zahvalnosti (Thanksgiving) su naučili nešto o povijesti navedenog dana te su nakon gledanja edukativnog videa samostalno izrađivali kvizove u alatima Kahoot i Wordwall, a u Canvi su izradili plakate na kojim su napisali za što su najviše zahvalni u životu.
Veselimo se novim projektnim aktivnostima!
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Dnevni tisak |
Zabava |
Edukacija |
> EU za mlade |
> Wikipedia |
> eduHr - portal |
> Sigurnost na internetu |
> Informatika |
> Biologija |
> Geografija |
> CoolSchool |
> Rekreacija |
> Razredna nastava |
Učitelji |
Zakoni i pravilnici |
e - Dnevnik |